Ja znam prostsze rozwiązanie - każdemu użytkownikowi ewopisu w gminie - przeważnie sztuk 1 (oczywiście mówię tu o praktykach z moich okolic) dajemy hasło sysdba albo nie zmieniamy go wogole bo i po co
i zastępujemy istniejący plik.
A tak serio jeśli ktoś ma dużo użytkowników to procedura taka jak opisał Lupus.
Jeżeli od 1 - 3 to chyba prościej dodać w jednej bazie fdb użytkowników zapisanych w plikach FB. niż klikać 50 razy że użytkownik już istnieje, a baza użytkowników SP zawsze jest bogata w liczbę użytkowników.
W zasadzie to powiniem napisać, że:
a) po przygotowaniu czystej bazy należy dodać na niej użytkowników gminnych ( wtedy w bazie będzie ich powiedzmy 2-10, a powtórzy się tylko sysdba)
lub
b) w bazie przygotowanej jak w punktach 1-3 wejść poprzez "menadżera SQL" i wklepać
delete from users where id not in (tu wymienić pesele osób-uzytkowników gminnych z pominięciem znaków 7 i 11)
i dzięki temu można uniknąć przytrzymania klawisza enter przez około 10-20 sekund.
W zasadzie jeśli ktoś zauważył te inne możliwości znaczy że nie potrzebuje tej instrukcji.
Ale jeśli nie wiedział że taka możliwość istnieje to jednak proponuję założyć, że "proste" jest lepsze od "całkiem nietrudne"

A tak na marginesie użytkownik w gminie posiadający prawa admina do bazy to dopiero ryzykowne zachowanie.
Niechcący można trochę pozmieniać (oj można - "pomagam" w kilku gminach) a odkąd gminy mają dostęp do bazy to wypis biorą dopiero w ostatniej chwili, i może się okazać że jednak dało się kliknąć usuń/zmień/dodaj w trybie zarządcy a np. fakt że działka nie stanowi własności Skarby Państwa tylko Kowalskiego diametralnie zmienia możliwości.
Punkt drugi za dawaniem nazwy użytkownika każdemu z osobna to rejestr wydruków (plik .fdd którego nie podmieniamy w czasie importu)
A po trzecie primo to jak NIK wpada z kontrolą to uważasz że się takich drobiazgów czepia, jak np niezabezpieczone dane (hasło standard - wszystkim znane) do bazy z danymi osobowymi.