Generalnie na pierwszy rzut oka wydaje się, że takie mapy należy sporządzać zgodnie z rozporządzeniem w sprawie standardów. Ale mam pewne wątpliwości:
Jeśli chodzi o specustawy sądziłem, że odrębne przepisy to właśnie UoGN, ale doszedłem do wniosku, że taka mapa z trybem UoGN nie ma nic wspólnego, a to dla tego że po pierwsze dlatego, że o wydanie decyzji Zrid nie wnioskuje właściciel tylko inwestor, po drugie prowadzi to inny organ.
Mam natomiast wątpliwość co do art. 73, po pierwsze dlatego, że Z. Marzec, B. Grzechnik w swojej książce uważają, że taki podział realizowany jest zgodnie z UoGN (nie uważam ich za nieomylnych, ale jednak są dla mnie jakimś autorytetem w geodezji), po drugie dlatego, że ma to dla mnie jakiś sens bo wszystko można podciągnąć pod tryb UoGN poza organem, który wydaje decyzję. Pytanie czy to wystarczające argumenty?
Co do podziału na podstawie Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych art. 41, również uważam, że jest robiony w trybie UoGN z tą różnicą ze o podział wnioskuje spółdzielnia, która nie jest właścicielem, a dopiero będzie. Ale organem prowadzącym jest wójt (?)
No i oczywiście podział rolny czy do sądu to rozporządzenie w sprawie standardów.
Czekam na jakieś opinie