Witam!
Obiecuje że to były moje ostatnie odpowiedzi na forum

SOBEK jeśli możesz to wskaż błędne odpowiedzi-to wzbogaci moją ubogą wiedzę lub złą interpretację pytania.
Poniżej podaje żródło-czym się sugerowałem udzielając odpowiedzi.POZDRAWIAM
17 bcd
Art. 28. Powiatową bazę GESUT starosta zakłada i prowadzi w drodze przetworzenia materiałów źródłowych, będących danymi i informacjami:
1) zgromadzonymi w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, w szczególności będącymi treścią:
a) geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
b) mapy zasadniczej oraz innych map wielkoskalowych;
2) pozyskanymi z innych rejestrów publicznych oraz od podmiotów władających sieciami uzbrojenia terenu.
22 cd
Art. 28b. 1. Sytuowanie projektowanych sieci uzbrojenia terenu na obszarach miast oraz w pasach drogowych na terenie istniejącej lub projektowanej zwartej zabudowy obszarów wiejskich, uzgadnia się na naradach koordynacyjnych organizowanych przez starostę.
2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się do:
1) przyłączy;
2) sieci uzbrojenia terenu sytuowanych wyłącznie w granicach działki budowlanej.
4. Na wniosek inwestora lub projektanta sieci uzbrojenia terenu, podmiotu zarządzającego siecią uzbrojenia terenu lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta), uzasadniony w szczególności potrzebą wyeliminowania zagrożeń wynikających z możliwej kolizji między sytuowanymi na tym samym terenie sieciami uzbrojenia terenu, przedmiotem narady koordynacyjnej może być sytuowanie projektowanych sieci uzbrojenia terenu na obszarach innych niż wymienione w ust. 1, lub sytuowanie przyłączy.
Art. 28d. Przepisów art. 28a–28c nie stosuje się do projektowanych sieci uzbrojenia terenu sytuowanych w całości lub w przeważającej części w granicach terenu zamkniętego. O usytuowaniu takich sieci lub ich części położonych w granicach terenu zamkniętego decyduje projektant w uzgodnieniu z podmiotem, który zarządza terenem zamkniętym.
23 abc
Art. 23. 1. Sądy przekazują właściwemu staroście:
1) odpisy prawomocnych orzeczeń sądowych w sprawach o:
a) własność nieruchomości lub jej części, w szczególności dotyczących:
- stwierdzenia nabycia prawa własności do nieruchomości przez zasiedzenie,
- nabycia praw do spadku,
- działu spadku,
- zniesienia współwłasności,
- podziału majątku wspólnego,
- potwierdzenia nabycia prawa własności w wyniku uwłaszczenia,
b) wydanie nieruchomości lub jej części,
c) rozgraniczenie nieruchomości;
35 bcd
3. W rejestrze wpisuje się następujące dane dotyczące osób, którym nadano uprawnienia zawodowe:
1) numer kolejny wpisu;
2) nazwisko i imię (imiona);
3) imię ojca;
4) datę i miejsce urodzenia;
5) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL;
6) adres zamieszkania;
7) wykształcenie;

numer świadectwa;
9) zakresy posiadanych uprawnień zawodowych i daty nadania;
10) informacje o orzeczonych karach dyscyplinarnych, w tym datę wydania i oznaczenie orzeczenia oraz rodzaj orzeczonej kary dyscyplinarnej
37 abcd
2a. Informacje zawarte w ewidencji gruntów i budynków podlegają aktualizacji:
1) z urzędu, jeżeli zmiany tych informacji wynikają z:
a) przepisów prawa,
b) dokumentów, o których mowa w art. 23 ust. 1–4,
c) materiałów zasobu,
d) wykrycia błędnych informacji