Dzwoniłam do GIGiK i z rozmowy na dzień dzisiejszy wynika ze jak ktoś chce kompletowac dokumenty powinien:
1) Wniosek o nadanie uprawnień zrobić na starym druku dopisać brakujące dane które wynikają z nowego rozporządzenia
2) Do oświadczenia o niekaralności dopisać adnotacje że posiadamy zdolność do czynności prawnych
3) nie potrzeba opini od pracodawcy
4) wykaz i opis prac dołączyć po staremu przy czym
UWAGA dla zakresu 2 wnowym rozporządzenie załącznik 2
ZAKRES 2 – rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych:
1) udział w postępowaniu rozgraniczeniowym wykonywanym w trybie administracyjnym lub sądowym – minimum 2 rozgraniczenia;
2) wznawianie znaków granicznych, wyznaczanie punktów granicznych lub prace związane z ustalaniem granic w trybie przepisów dotyczących ewidencji gruntów i budynków – minimum 2 prace geodezyjne;
3) podział nieruchomości w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami – minimum 8 opracowań geodezyjnych;
4) inne podziały, w tym na terenach rolnych i leśnych – minimum 3 opracowania geodezyjne;
5) prace związane z ewidencją gruntów i budynków – prace geodezyjne o różnym charakterze na minimum 1 obiekcie objętym kompleksową modernizacją ewidencji lub minimum w 2 obiektach o różnym zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków;
/ TO NIE = RÓWNA SIĘ prace z zakresu ewidencji gruntów i budynków w ogólnym znaczeniu jak dotychczas tylko modernizacja którą nie każdy wykonuje bo nie spełnia wymogów w przetargu należy zwrócić uwagę, że to inny zapis dla tego punktu jaki był w projekcie!!!!!!!/
6) prace związane ze sporządzaniem map do celów prawnych, w tym: badanie stanu prawnego nieruchomości, sporządzanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych lub wykonywanie prac geodezyjnych związanych z wykupem lub wywłaszczeniem nieruchomości, sporządzenie wykazów synchronizacyjnych – minimum 3 opracowania geodezyjne. /tu wykazujemy prace podział z artykułu 73/