Moja propozycja:
Państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny (w tym wypadku powiatowy), który wiąże się z pomiarem inwentaryzacyjnym zrealizowanego obiektu obejmuje następujące bazy danych:
a)BDOT500 – w zakresie wiaty, placu, ogrodzeń, wysokiej zieleni. Aktualizacja położenia
i wymiarów.
b) EGiB – w zakresie budynków (aktualizacja danych między innymi w zakresie położenia, funkcji, liczby kondygnacji, statusu budynku etc.) oraz konturów użytków.
c)GESUT – w zakresie uzbrojenia technicznego terenu (oraz latarni) za wyjątkiem szczegółowej melioracji.
Aktualizowane dane o sieci uzbrojenia terenu (położenie, wymiary, charakterystyka etc.) oraz o podmiotach władających tymi sieciami.
W wyniku inwentaryzacji powstaje mapa obrazująca położenie i kształt obiektów budowlanych oraz sposób zagospodarowania i ukształtowania terenu po zakończeniu procesu budowlanego.
Podstawa prawna:
(68) Rozporządzenie MSWiA z dnia 9 listopada 2011 r: Par.61 pkt 1,Par. 71 pkt 4
(31) Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r.: Art.2 pkt 11,14
(Dodatek) Rozporządzenie z dnia 12 lipca 2001 r.w sprawie szczegołowych zasad i trybu założenia i prowadzenia krajowego systemu informacji o terenie
(41) Rozporządzenie MGPiB z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań... Par.17
(35) Rozporządzenie MAiC z dnia 12 lutego 2013 r. Załącznik nr 5 (Wykaz obiektów stanowiących treść mapy zasadniczej)
Brakuje mi tu tylko jakiejś konkretnej dokumentacji. Jakaś karta budynku etc... Czekam na propozycje