Cześć! Mam dwa pytania odnośnie uzupełniania dziennika praktyk wg nowych zasad.
1. W pierwszej części dziennika (wykaz) jest miejsce na 45 prac, w drugiej (opis) miejsce na 39 prac. Czy w takim razie można na jednej stronie opisu zmieścić dwie roboty lub pisać ciągiem? Czy bezwzględnie jedna strona opisu to jedna robota - i w takim wypadku zawsze te kilka miejsc wykazu pozostaje nieuzupełnionych?
2. Wiele osób pisało tutaj, że w kolumnie 5 wykazu wpisywało nr KERG lub ID zgłoszenia. W dzienniku wyraźnie jest napisane o identyfikatorze dokumentacji PRZYJĘTEJ do zasobu. Ma to sens, ponieważ daje jasną informację, że praca została zakończona i sprawdzona. I tutaj pojawiają się moje wątpliwości. Wiadomo, że każde tyczenie sieci należy zgłaszać, ale jeśli inwentaryzacja zostanie wykonana w ciągu 30 dni, to nie trzeba składać operatu z tyczenia - wtedy nie ma dokumentacji = nie ma numeru. Czy można wtedy zamiast tego numeru wpisać informację, że dokumentacja nie była przekazywana do zasobu zgodnie z PGiK Art.12c.2?
1. W pierwszej części dziennika (wykaz) jest miejsce na 45 prac, w drugiej (opis) miejsce na 39 prac. Czy w takim razie można na jednej stronie opisu zmieścić dwie roboty lub pisać ciągiem? Czy bezwzględnie jedna strona opisu to jedna robota - i w takim wypadku zawsze te kilka miejsc wykazu pozostaje nieuzupełnionych?
2. Wiele osób pisało tutaj, że w kolumnie 5 wykazu wpisywało nr KERG lub ID zgłoszenia. W dzienniku wyraźnie jest napisane o identyfikatorze dokumentacji PRZYJĘTEJ do zasobu. Ma to sens, ponieważ daje jasną informację, że praca została zakończona i sprawdzona. I tutaj pojawiają się moje wątpliwości. Wiadomo, że każde tyczenie sieci należy zgłaszać, ale jeśli inwentaryzacja zostanie wykonana w ciągu 30 dni, to nie trzeba składać operatu z tyczenia - wtedy nie ma dokumentacji = nie ma numeru. Czy można wtedy zamiast tego numeru wpisać informację, że dokumentacja nie była przekazywana do zasobu zgodnie z PGiK Art.12c.2?