Chciałbym poruszyć wątek związany z naliczaniem opłaty za wykonywane prace geodezyjne. Mianowicie robiłem MDCP w tym okresie, kiedy weszła w życie nowelizacja ustawy PGiK. Zgłoszenia pracy dokonałem przed nowelizacją, natomiast pracę zakończyłem w sierpniu. Spotkałem się z taką sytuacją, że za wykonanie MDCP do 1ha Ośrodek Dokumentacji naliczył mi dwie opłaty. Pierwszą za aktualizację do 1ha doliczając do tego kwotę za wykorzystane materiały, drugą za uwierzytelnienia. Nie zgadzając się z tym faktem napisałem skargę, co powinno wg prawa skutkować tym, iż do 30 dni wydadzą mi decyzje związane z wydanymi mi dokumentami obliczenia opłat. Po 30 dniach otrzymałem pismo z prośbą o przesunięcie terminu rozpatrzenia skargi..... Czy Ośrodek w tym przypadku postępuje właściwie? Jakiego zakończenia mogę się spodziewać? Czy coś na to pismo o przesunięcie terminu odpisywać? Dzięki.