Aktualności:

Forum w trakcie prac modernizacyjnych

Menu główne
Menu

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wiadomości Menu

Pokaż wątki - JagaCmg

#1
Witam,

Trzeba podchodzić do egzaminu na zakresy 3, 6 i 7 jeżeli spełnia się wymagania dot. liczby godzin i punktów ECTS ?

Wystarczy tylko dyplom, suplement i praktyka zawodowa ?

Czy warto mieć uprawnienia z tych zakresów ?:)
#2
Witajcie!

Mam taki indywidualny problem - chodzi o zakres 2, a dokładniej o jedną robotę dot. modernizacji EGiB:

Mam mgr inż. z geodezji (czyli 1 rok praktyki), rozpocząłem praktykę jeszcze na starych zasadach w kwitnieniu 2012 r.  Mam wypełniony stary wykaz prac wszystkimi niezbędnymi robotami z zakresu 2. W marcu odebrałem nowy dziennik praktyk, w którym  już muszę okazać prace dot. modernizacji EGiB. Niestety firma w której pracuję nie wykonuje modernizacji i będzie mi brakowało tylko tej roboty.... Wpisów w starym dzienniku można było dokonywać chyba do 14 lutego 2014.

Zgodnie z par. 38 Rozporządzenia z 2014 r. w sprawie nadawania uprawnień...: " Osoby zainteresowane, które rozpoczęły praktykę zawodową przed dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, mogą dokumentować przebieg praktyki zawodowej według przepisów dotychczasowych tylko w odniesieniu do  prac geodezyjnych lub kartograficznych rozpoczętych przed dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia."

Czy w związku z tym czy mogę przedstawić komisji stary wykaz prac bez modernizacji EGiB, a nowy dziennik po prostu zaniechać ? Chodzi mi o to aby ominąć w jakiś sposób prace związane z modernizacją EGiB :) A co z tym nowym, zarejestrowanym dziennikiem - mogę go w jakiś sposób wyrejestrować ? Czy komisja zwróci na to uwagę ?

Co Wy o tym myślicie ? Przejdzie coś takiego ? Proszę o pomoc, może ktoś z Was ma podobny problem ?

Pozdrawiam
#3
Witam!
Mam takie pytanko... Jeżeli dokumentuję praktykę zawodową częściowo po staremu a częściowo po nowemu to jakie dokumenty muszę dołączyć do wniosku o nadanie uprawnień ?

Wg. nowego wniosku to tylko:
Załączniki:
a) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań, o których mowa w art. 44 lub art. 44a ustawy **
b) potwierdzenie wniesienia opłaty, o którym mowa w art. 45 ust. 3 ustawy **
c) dziennik praktyki zawodowej ***,
d) dwie fotografie o wymiarach 36 x 45 mm przedstawiające aktualny wizerunek osoby zainteresowanej,
e) potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej z tytułu wydania świadectwa stwierdzającego nadanie uprawnień zawodowych,

a wg. starego wniosku:
1   Spis zawartości
2   Wniosek o nadanie uprawnień zawodowych.
3   2 fotografie podpisane o wymiarach 36 x 45 mm.
4   Opis prac wykonanych w ramach praktyki zawodowej.
5   Wykaz prac wykonanych w ramach praktyki zawodowej
6   Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów.
7   Dowód dokonanej wpłaty za egzamin.
8   Dowód dokonanej wpłaty opłaty skarbowej.
9   Odpis lub kserokopia dyplomu / świadectwa szkolnego.
10   Kopia świadectwa uprawnień zawodowych.
11   Dokumenty potwierdzające staż pracy zawodowej (trzeba wyszczególnić w spisie każdy z nich oddzielnie)
12   Inne dokumenty mające wpływ na ocenę dotychczasowego dorobku zawodowego (trzeba wyszczególnić w spisie każdy z nich oddzielnie)


w szczególności pytam czy też muszę podłączyć dokumenty z ad.: 6, 7, 8, 11 i 12 ?