Witam wszystkich !!!
Egzamin na zakres I, pisałem na 3 piętrze, sala nr 2, przewodniczący - Pan M. Kłopotek.
Jeśli chodzi o pytania pisemne to wszystkie już zostały napisane.
Moje ustne:
1. Proces kalibracji map analogowych.
2. Jakie elementy podlegają tyczeniu w przypadku drogi/autostrady (należy pamiętać o skrzyżowaniach i wiaduktach).
3. Pojęcie niwelacji profilów - zasady (oczywiście powiedziałem większość ze standardów i było ok).
4. Kilka pytań odnośnie mojej praktyki, a dokładniej na lotniskach.
Należy dodać, że z tak wspaniałą Komisją można zdać każdy egzamin.
Nie było pytań podchwytliwych i pytań pomocniczo/topiących, jak naprowadzali to z dobrej woli, co jest bardzo ważne przy tak wielkim stresie i ogólnym zmęczeniu.
Egzamin zdałem m.in. dzięki forum, za co serdecznie dziękuję.
Dzięki wspólnej pracy, a przede wszystkim założycielom strony życie jest dużo łatwiejsze.
DZIĘKUJĘ !!! i powodzenia zdającym
Egzamin na zakres I, pisałem na 3 piętrze, sala nr 2, przewodniczący - Pan M. Kłopotek.
Jeśli chodzi o pytania pisemne to wszystkie już zostały napisane.
Moje ustne:
1. Proces kalibracji map analogowych.
2. Jakie elementy podlegają tyczeniu w przypadku drogi/autostrady (należy pamiętać o skrzyżowaniach i wiaduktach).
3. Pojęcie niwelacji profilów - zasady (oczywiście powiedziałem większość ze standardów i było ok).
4. Kilka pytań odnośnie mojej praktyki, a dokładniej na lotniskach.
Należy dodać, że z tak wspaniałą Komisją można zdać każdy egzamin.
Nie było pytań podchwytliwych i pytań pomocniczo/topiących, jak naprowadzali to z dobrej woli, co jest bardzo ważne przy tak wielkim stresie i ogólnym zmęczeniu.
Egzamin zdałem m.in. dzięki forum, za co serdecznie dziękuję.
Dzięki wspólnej pracy, a przede wszystkim założycielom strony życie jest dużo łatwiejsze.
DZIĘKUJĘ !!! i powodzenia zdającym