jak zakładałem bazę BDOT: (zaznaczam, że FB działa lokalnie)
zakładam folder roboczy tak jak zwykle dla plików bazy ewmapa (tam gdzie tworzą się foldery działki,kontury itp)
zakładam podfolder gdzie umieszczam pustą bazę BDOT500 - gotowiec z ewmapy
w ewmapie konfiguracja baz, zakładam bazę, w pozycji warstwy zakładam element BDOT500, przyciskiem "zmień bazę FB" pokazuję ścieżkę do pustej bazy, lączę. wybieram z okienka katalog z warstwami podpowiadany bdot500.
oczywiście przy łączeniu za każdym razem razem jest okno logowania.
nastepnie otwórz bazę.
do tej pory wszystko śmiga
warstwy się importują, - z plików txt
obiekty się importują - ale tylko po rozpakowaniu pliku obiekty.bdot - bez rozpakowania dostaję komunikat błędny format linii - tu cytat z początku pliku - dziwne znaczki. Zatem rozpakowuję. imortuję z plik "obiekty" zaznaczam operaty i dane dodatkowe.
to samo dla GESUT
niby wszystko działa...
ALE
na mapie wyświetla mi te nieszczęsne kody {} zamiast wartości. Dodatkowo po imporcie obiektów jest mniej treści niż po imporcie na warstwy. To pewnie o tym mówił Alcapon...
Cytat: alcapon w Piątek 17 Lipiec 2015, 20:15:50
mozesz importowac bezposrednio z pliku bdot bez rozpakowywania...ale importuj jako do modyfikacji bo w takiej formie dostales plik z powiatu. jak rozpakujesz to mozesz importowac jako podstawowy.
i tu mam zonk! ponieważ mówimy o imporcie obiektów - a podstawowy czy do modyfikacji dotyczy importu warstw?
oczywiście próbowałem importować ten plik przez warstwy rozpaczliwcem, ale sami wiecie, rozumiecie ....