Aktualności:

Forum w trakcie prac modernizacyjnych

Menu główne

Błąd Bazy

Zaczęty przez luci, Poniedziałek 02 Styczeń 2017, 07:29:53

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lupus

Jakoś przegapiłem ten problem.

Wcześniejsze komunikaty dotyczące "gds32" to raczej problem instalacji Interbase'a (to ten program, który w czasie instalacji EwMapy nie potrafi prawidłowo określić miejsca na dysku), dlatego przegranie gds32 zadziałało (tzn. zmienił się komunikat). Czy możesz przeinstalować jeszcze raz całą ewmapę? Tak od początku.
Ten drugi komunikat to chyba faktycznie Firebird, ale ostatni na pewno. Czy możesz mi podesłać plik firebird.log?

Piszesz, że masz wersję 11.20, to na pewno trzeba zrobić aktualizację do 11.25. ale i tak zrobiłbym to po przeinstalowaniu całego programu z płytki instalacyjnej.

Z jakiej wersji EwMapy pochodzą te bazy?
__________
Pozdrawiam
Lupus

Wszystko da się zrobić, tylko czy jest to uzasadnione ekonomicznie?

luciAutor w?tku

Zainstalowałem ponownie firebirda , jednak tym razem mam taki komunikat

Dzięki za wskazówki

Pan Sowa

komunikat oznacza, że usługa serwera firebirda nie jest uruchomiona. Albo ją wystartuj z panelu sterowania albo zainstaluj.
Huuu huu

Juliusz

Spróbuj odpalić EWMAPĘ "jako administrator" (po wcześniejszym restarcie kompa)

Jak to nie pomoże - nie mam pomysłu na inne rozwiązanie ...  :(
Chyba że ... ponowna instalacja FireBird'a 2.5

Powodzenia

luciAutor w?tku

Po zamienieniu pliku okazało się, że nie moge zalogować się do bazy   :(

Lupus

Ja nieśmiało przypomnę o upgrade ze strony autora ;)
__________
Pozdrawiam
Lupus

Wszystko da się zrobić, tylko czy jest to uzasadnione ekonomicznie?

luciAutor w?tku

Wersja 11.20

Dziekuję  za pomoc, pomogło.

pozdrawiam

Juliusz

Którą wersję posiadasz ?

Miałem kiedyś podobny problem
- ale to były pierwsze wersje EWMAPY ...

Z płyty - "instalki" należy ponownie przekopiować ewmapa.exe
oraz
plik gds32.dll do katalogu c:\Windows\system32\ [starsze Windows'y] albo do katalogu c:\Windows\SysWOW64\ [Windows 10]

luciAutor w?tku

Witam

Mam następujący problem i prosiłbym o pomoc.

Nie mogę zaimportować działek, warstw do bazy i odwrotnie nie moge wyeksportować.

Wyskakują mi taki komunikat.