Partnerzy

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

luciAutor wątku

  • *
  • 23
    0
  • Płeć: Mężczyzna
  • System: Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Przeglądarka: Chrome 55.0.2883.87 Chrome 55.0.2883.87
Błąd Bazy
2 Styczeń 2017, 07:29
Witam

Mam następujący problem i prosiłbym o pomoc.

Nie mogę zaimportować działek, warstw do bazy i odwrotnie nie moge wyeksportować.

Wyskakują mi taki komunikat.

 

*

Juliusz

  • *
  • 40
    8
  • Płeć: Mężczyzna
  • System: Windows 10 Windows 10
  • Przeglądarka: Chrome 55.0.2883.87 Chrome 55.0.2883.87
Odp: Błąd Bazy
2 Styczeń 2017, 08:55
Którą wersję posiadasz ?

Miałem kiedyś podobny problem
- ale to były pierwsze wersje EWMAPY ...

Z płyty - "instalki" należy ponownie przekopiować ewmapa.exe
oraz
plik gds32.dll do katalogu c:\Windows\system32\ [starsze Windows'y] albo do katalogu c:\Windows\SysWOW64\ [Windows 10]
 

*

luciAutor wątku

  • *
  • 23
    0
  • Płeć: Mężczyzna
  • System: Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Przeglądarka: Chrome 55.0.2883.87 Chrome 55.0.2883.87
Odp: Błąd Bazy
2 Styczeń 2017, 09:37
Wersja 11.20

Dziekuję  za pomoc, pomogło.

pozdrawiam
 

*

Lupus

  • *
  • 1546
    111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dariusz Wilczewski
  • System: Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Przeglądarka: Chrome 55.0.2883.87 Chrome 55.0.2883.87
Odp: Błąd Bazy
2 Styczeń 2017, 12:30
Ja nieśmiało przypomnę o upgrade ze strony autora ;)
__________
Pozdrawiam
Lupus

Wszystko da się zrobić, tylko czy jest to uzasadnione ekonomicznie?
 
Podziękował: luci

*

luciAutor wątku

  • *
  • 23
    0
  • Płeć: Mężczyzna
  • System: Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Przeglądarka: Chrome 55.0.2883.87 Chrome 55.0.2883.87
Odp: Błąd Bazy
6 Styczeń 2017, 21:38
Po zamienieniu pliku okazało się, że nie moge zalogować się do bazy   :(
 

*

Juliusz

  • *
  • 40
    8
  • Płeć: Mężczyzna
  • System: Windows 10 Windows 10
  • Przeglądarka: Chrome 55.0.2883.87 Chrome 55.0.2883.87
Odp: Błąd Bazy
7 Styczeń 2017, 19:36
Spróbuj odpalić EWMAPĘ "jako administrator" (po wcześniejszym restarcie kompa)

Jak to nie pomoże - nie mam pomysłu na inne rozwiązanie ...  :(
Chyba że ... ponowna instalacja FireBird'a 2.5

Powodzenia
 

*

Weles

  • *
  • 102
    10
  • System: Linux Linux
  • Przeglądarka: Vivaldi 1.6.689.46 Vivaldi 1.6.689.46
Odp: Błąd Bazy
8 Styczeń 2017, 00:03
komunikat oznacza, że usługa serwera firebirda nie jest uruchomiona. Albo ją wystartuj z panelu sterowania albo zainstaluj.
 

*

luciAutor wątku

  • *
  • 23
    0
  • Płeć: Mężczyzna
  • System: Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Przeglądarka: Chrome 55.0.2883.87 Chrome 55.0.2883.87
Odp: Błąd Bazy
22 Styczeń 2017, 14:35
Zainstalowałem ponownie firebirda , jednak tym razem mam taki komunikat

Dzięki za wskazówki
 

*

Lupus

  • *
  • 1546
    111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dariusz Wilczewski
  • System: Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Przeglądarka: Chrome 55.0.2883.87 Chrome 55.0.2883.87
Odp: Błąd Bazy
26 Styczeń 2017, 15:39
Jakoś przegapiłem ten problem.

Wcześniejsze komunikaty dotyczące "gds32" to raczej problem instalacji Interbase'a (to ten program, który w czasie instalacji EwMapy nie potrafi prawidłowo określić miejsca na dysku), dlatego przegranie gds32 zadziałało (tzn. zmienił się komunikat). Czy możesz przeinstalować jeszcze raz całą ewmapę? Tak od początku.
Ten drugi komunikat to chyba faktycznie Firebird, ale ostatni na pewno. Czy możesz mi podesłać plik firebird.log?

Piszesz, że masz wersję 11.20, to na pewno trzeba zrobić aktualizację do 11.25. ale i tak zrobiłbym to po przeinstalowaniu całego programu z płytki instalacyjnej.

Z jakiej wersji EwMapy pochodzą te bazy?
__________
Pozdrawiam
Lupus

Wszystko da się zrobić, tylko czy jest to uzasadnione ekonomicznie?