Egzamin na nowych zasadach a zwrot dokumentów w razie niepowodzenia

Zaczęty przez rodi, Niedziela 14 Wrzesień 2014, 23:39:58

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

support

W myśl Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 31 stycznia 2014 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii:

[xquote]§ 29. W przypadku gdy osoba zainteresowana nie została dopuszczona do części sprawdzającej postępowania kwalifikacyjnego lub postępowanie kwalifikacyjne zakończyło się wynikiem negatywnym, dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań, o których mowa w art. 44 lub art. 44a ustawy, wraz z fotografiami, o których mowa w § 3 ust. 2 pkt 2, dołączone do wniosku o nadanie uprawnień zawodowych, są zwracane tej osobie.[/xquote]

[xquote]§ 3. 1. Osoba zainteresowana składa w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii wniosek o nadanie uprawnień zawodowych.
Wniosek zawiera:
1) dane osoby zainteresowanej:
a) nazwisko i imię (imiona),
b) imię ojca,
c) datę i miejsce urodzenia,
d) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL,
e) wykształcenie, nazwy szkół i rok ich ukończenia,
f) adres zamieszkania, w tym kod pocztowy,
g) adres do korespondencji, adres pocztowy – jeżeli jest inny od adresu zamieszkania;
2) wskazanie zakresu uprawnień zawodowych, o których nadanie ubiega się osoba zainteresowana.
2. Osoba zainteresowana oprócz dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań, o których mowa w art. 44 lub
art. 44a ustawy, oraz potwierdzenia wniesienia opłaty, o którym mowa w art. 45 ust. 3 ustawy, dołącza:
1) dziennik praktyki zawodowej;
2) dwie fotografie o wymiarach 36 x 45 mm przedstawiające aktualny wizerunek osoby zainteresowanej;
3) potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej z tytułu wydania świadectwa stwierdzającego nadanie uprawnień zawodowych.
[/xquote]

Jak wynika z powyższego GUGiK zwraca dokumenty.
"Być narodowi użytecznym" - Stanisław Staszic, Patron techników polskich.


Przemek Zalewski



rodiAutor w?tku

#1
Witam,
Mam pytanie do osób zdających egzamin na nowych zasadach, w szczególności do tych którzy dokumentowali przebieg praktyki za pomocą dziennika praktyk. Jak wygląda zwrot dokumentów w przypadku nie zdania egzaminu? Czy mieliście z tym jakieś problemu? W szczególności interesuje mnie temat dziennika praktyk czy go zwrócili lub czy był z tym jakiś problem?
Pozdrawiam