Aktualności:

tyle zostało zrobione
75%

Menu główne

schody

Zaczęty przez zawsze, Poniedziałek 16 Październik 2017, 21:20:51

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

zawszeAutor w?tku

super dzięki o to chodziło , już idzie dużo szybciej, pozdrawiam

staw

Schody "proste", to najpierw dalszym obrysem, ale bez bocznej krawędzi "schodków" (linii, która ma być prostopadła do "schodków"), później ESC (lub 2x LPM) i się uaktywnia kierunek schodów. Kończymy schody i zapisujemy obiekt. Wypełnienie, czyli kreseczki "schodków" "wskoczą" prostopadle do linii, która rysowanej kierunkiem schodów.
A polilinię kierunkową, to tak jak w Instrukcji. Rysujemy całe schody dalszym obrysem, a potem polilinię kierunkową jako osobny obiekt, który później trzeba dodać jako podobiekt do schodów.

"Proste" schody, to i bez polilinii kierunkowej można zrobić. A i jedna wskazów przy rysowaniu polilinii, dobrze jest w opcjach wyświetlania "uwidocznić" niewidzialne linie, wtedy ta polilinia będzie widoczna.

PS. Jak coś zagmatwałem, to proszę pisac.

zawszeAutor w?tku

ok a jak usprawnić wprowadzanie, aby nie klikać wybierać z menu dwa razy , jak używać poliinii kierunkowej, według instrukcji powinna się sama wyzwalać z menu po użyciu opcji dalszy obrys schodów, a u mnie coś nie idzie czy cos powinnam mieć ustawione ?

alcapon

Generatora takiego jak na zwyklej mapie wektorowej nie ma bo nie jest on potrzebny. Kartujesz "kierunek wchodzenia" i pozostałą obwodnice schodow a system generuje wypełnienie. Kazdy obiekt w ewmapie mozna edytowac...ale nie przesuniesz ręcznie kresek ktore symbolizują kolejne stopnie.
Korepetycje z ewmapy / pliki gml / operaty -> ewmapa@o2.pl
http://www.youtube.com/user/ewmapa/videos

zawszeAutor w?tku

witam, mam pytanie czy działa w bazie obiektowej fdb generetor tworzenia schodów, czy jest możliwość edycji schodków podczas tworzenia ich lub już po utworzeniu ?