Aktualności:

tyle zostało zrobione
75%

Menu główne

obiekty-modyfikacja

Zaczęty przez siwy50, Środa 26 Styczeń 2011, 15:19:58

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

support

Wiesz ja jednak pokusiłbym się o pewne testy :moil: to tylko moje domysły tak na zdrowy rozum, i nie koniecznie muszę mieć rację :punish:
"Być narodowi użytecznym" - Stanisław Staszic, Patron techników polskich.


siwy50Autor w?tku

Dzięki za potwierdzenie moich domysłów. Wygląda na to że przydałby się moduł pozwalający na modyfikację obiektów.
Może powinen działać jak działki - plik obiekty pierwotne  > plik obiekty wtórne po mogyfikacji. Pan Krzysztof z kolegami będzie miał sporo zajęcia chcąc wyjść naprzeciw użytkownikom EwMapy.
Pozdrawiam

support

Moim zdaniem nie ... ponieważ NAJPIERW USUWAMY OBIEKTY dopiero potem warstwy. Eksport, import do modyfikacji nic nie da ...
Trzeba dodatkową bazę lub samemu zaczytać do nowego katalogu i usunąć najpierw Obiekty z bazy, a dopiero potem dokonać importu.
Zanim się wprowadzi taką procedurę trzeba sporo testów. Dla przykładu jak zadziała obiekt gdy zmodyfikujemy koniec odcina (skrócimy lub wydłużymy - czy to nadal ten sam rekord [raczej tak]. Wszystko zależy również od złożoności bazy czy jest w ramach Ewmapy czy Sesutu
Generalnie w ramach PODGiK należy przeprowadzić testy na bazach.
"Być narodowi użytecznym" - Stanisław Staszic, Patron techników polskich.


siwy50Autor w?tku

Rozmawiamy o EwMapie, w bazie są budynki zobiektyzowanae oraz uzbrojenie, które też jest obiektami. Chodzi o import zmienionych warstw po modyfikacji u wykonawcy.Ostatni etap wymiany danych z wykonawcą, wykonawca skasował budynki i część uzbrojenia. Wykonawca dostał warswy " do modyfikacji" bez obiektów.

Nyzczsel

Prosze o jaśniejsze przedstawienie problemu.
Co mamy w bazie. Co mamy poprawić (cześć opisową czy cześć graficzną czy to i to). I jaki ma być wynik.

siwy50Autor w?tku

Pytanie? czy możliwa jest automatyczna modyfikacja obiektów( np. uzbrojenia) podczas importu modyfikującego warstw.
Lub trochę inaczej? czy można wykonać import modyfikacyjny na istniejące obiekty. Jak rozwiązać taki problem, bo wg. mnie nie można wykonać takiego importu bez usunięcia biektów z przestrzeni gdzie elementy na warstwach będą modyfikowane.